Social Icons

Pages

Thursday 20 September 2012

SIAPAKAH HELIZA HELMI DI HATIKU?



Nilah gambar awek gua..Cik Heliza..hehe...Gurau saja..Gua cuma berangan je..:)

Comel kan dia? Dalam banyak-banyak artis kat Malaysia ni (tak termasuk Korealah) gua paling minat kat awek ni lah.Seorang wanita yang bernama Nur Heliza Binti Helmi.

Dilahirkan pada 3 Februari 1986, beliau merupakan anak kepada seorang anggota polis, Helmi bin Haji Mohd Hasbi yang berasal dari Taiping, Perak. Ibunya Latifah binti Muhammad berasal dari negeri Terengganu. Beliau seorang yang pendiam tetapi petah apabila berkata-kata.

Beliau telah melanjutkan pelajaran di Universiti Malaysia Sabah, Kota Kinabalu dalam bidang Ijazah Sains Pendidikan (Biologi & Kimia).



Pendidikan

Tahun Sekolah/Institut

-Sekolah Tadika Yayasan Islam Kuala Terengganu, Terengganu.

-Sekolah Rendah Sultan Sulaiman 1, Kuala Terengganu, Terengganu.
1999 -Teacher Methodist Girls School, Taiping Perak
2000-2003 -SM Convent St. Ursula
2004-2005 -Labuan Matriculation College
2005- May 2010 -Degree Education in Science (Biology & Chemistry) of Universiti Malaysia Sabah

P/s: Ni aku copy dari wiki.. :)

Aku xdalah sampai nak mengaku Heliza ni kawan baik aku, gf,tunang atau sebagainya macam sesetengah orang buat. Bagi aku nampak macam mencari populariti murahan.. Aku just cakap aku minat je..hehe.. Calo..

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text