Social Icons

Friday, 21 September 2012

ARTIS MALAYSIA BERTUDUNG LABUH



 Assalamualaikum semua,
Memandangkan sekarang ni blog Johafi sedang mempromosikan "Kempen Memakai Tudung Labuh", aku nak tayang sketla gambar-gambar artis Malaysia yang pakai tudung labuh. Memang cantik,sopan dan comel. Bagi aku lebih cantik dari tak bertudung...Sejuk je mata memandang...Korang tak teringin ke nak jadi macam deorang ni..:)




 Ni gamba Neelofa masa kat program ceramah.
 

Ni sapa lagi... Skandal aku la..kihkih..:)
 

Ni gambar linda

 
Ni gambar sape x tahu la..aku main letak je sebab dia comel..:)


 Nilah awek filem ketika cinta bertasbih. Sangat cun lah di mata aku. Walaupun dia bukan artis Malaysia tapi aku nak letak jugak.x kira..haha...:)

 Haa..ni gambar Neelofa lagi...


Irma hasmie sememangnya comel apabila bertudung. Mengancamlah!!


Angah pon nampak comel bertudung...Kehkehkeh....

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text